Viser søkeresultater 31 til 40 av 73
Tråd: forventninger til Armour
Threaded View
-
13-05-05, 16:16 #11
Jeg kan gi deg rett i at slik du beskriver det hadde det vært ønskelig at det var ! Men det er det bare ikke.
I hovedsak er det vel slik at det i utgangspunktet ikke er skepsis blandt legene til Armour. Og grunnen er at de vet ikke at det eksisterer. Jeg var senest borti dette da jeg ble innlagt for en sykkelulykke og det ble spørsmål om jeg brukte medisiner. Jeg oppga Armour for Hypothyreose - og fikk et renn av ledere og spesialister som ville vite hva dette var ! Men skepsisen kommer ! - når man forklarer at dette ikke er et syntetprodukt - og dermed ikke fremstillt av legemiddelindustrien ! DA blir man meget skeptisk og synser sin egen negative holdning til ikke syntetiske produkter. Disse er alltid utdaterte og preget av lett gjennomskuelig inntoleranse.
Etter min mening kan det virke som at legene er så innsausa i legemiddelindustrien at de ikke vet om at det finnes en ganske mangslungen verden der ute et sted !
Det er også min mening at det burde ikke være slik, men man må lære og forholde seg til den verden som engang finnes - ikke den man ønsker seg skulle finnes!
Dette gjelder især for oss som har stoffskiftesykdommer !• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Svar med sitat
Bokmerker