Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
08-05-05, 21:03 #13
Jada Hege, jeg gjorde da det vet du.
Det som er viktig for deg er vel at du finner en dose som er akkurat høy nok til at TSH blir null. (nesten da)
Dette fordi at TSH (forkortelse for Thyroxin Stimulerende Hormon) er et hormon som stimulerer kjertelvevet til å vokse, og det vil du helst forhindre. (Det er på den måten produksjonen i kjertelen økes på, når alt funker da)
Men det er jo en fordel at pasienten også trives
Det jeg kort og godt mener, er at når Levaxinen ikke klarer å normalisere kroppstemperaturen, så har den vesentlige mangler !
Jeg har selv økt dosen til TSH var null - og langt forbi det også - uten at kroppstemperaturen økte det grann.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Svimmelhet?
Av Qa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 23-04-10, 16:54 -
Lavt stoffskifte, hjertebank, svimmelhet og trening
Av Veronica1991 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 7Siste melding: 15-03-09, 08:57 -
Svimmelhet
Av madonna i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 24-11-06, 08:32 -
svimmelhet
Av Linroed i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 06-09-06, 21:20

Svar med sitat

Bokmerker