Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
05-05-05, 20:33 #7
Tall ser greie ut de, men dette må vurderes veldig individuellt. Som regel vet ikke folk hvor mye de hadde FØR de fikk stoffskifteproblemer. Det kan jo hende at kvinne42 hadde 24 ? eller 28? da er ikke hun fornøyd med 20.
Dessuten kan det jo hende at Levaxin ikke gør alt det som skal gjøres hos henne. Kanskje hun kunne ha nytte av å prøve en annen thyroxintype ?
Jeg hadde like fine verdier som deg, men blei bare verre og verre. Tilslutt var det stopp. Jeg fikk tilslutt Armour og det går mye bedre nå.
Det er ikke sikkert at den thyroxintypen som laboratorieinstrumentene slår ut så fint på og lage så fine verdier med - virkelig virker i kroppen DIN !• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Jeg fikk Fibromyalgi-diagnosen for snart 25 år siden, mens jeg fant ut av stoffskifte
Av Tove Liz i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 23Siste melding: 14-10-11, 00:40 -
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24 -
Jeg fikk diagnosen lavt stoffskifte for litt over 2 år siden
Av LillePus i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 02-11-09, 20:45 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker