Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Tråd: Jeg er gal.
Threaded View
-
29-04-05, 08:09 #7
For meg er det viktig å kunne spise normalt og ikke gå opp igjen så fort jeg begynner med mitt NORMALE kosthold etter en slankekur. Derfor begynte jeg på LIBRA-kurs. Det er for meg det beste jeg har gjort!!
Jeg kan spise samme maten som de andre i fam. Behøver ikke veie og måle og er aldri sulten. Jeg spiser 5 måltider om dagen, med en fiberbrød før hvert måltid. To frukter om dagen, og så mye grønnsaker jeg orker!!! Går tur hver dag, av og til en time, men minst 30 min.
Har gått ned ca 15 kg, (kanskje mer... vekta gikk i stykker) siden slutten av januar!!! og har tenkt å gå ned 10 til... For meg er livet blitt utrolig skjønt... holder på å sy inn gamle klær som jeg fremdeles liker... og koser meg!
Har nettopp vært og kjøpt nye bukser og kunne bruke 38/40 på ei såkalt finbukse... Det er moro det!!! Når du har brukt str. 48!!!
Istedenfor å telle kalorier og veie og spise mat som du VET at du ikke vil leve på resten av livet, gå på et LIBRA-kurs. Det koster 1500,- men er vel verd pengene!! Jeg spiser ikke sjokolade lenger, drikker heller ikke cola-light som jeg var avhengig av (tar et glass av og til), og har sluttet å røyke.... Vi sparer en del penger i måneden, gitt!!
Og så føler jeg meg utrolig bra!!! Kjempegøy! Anbefales til alle!!!
Ha en kos dag!!

Svar med sitat
Bokmerker