Sitat Opprinnelig skrevet av Anonymous
Jeg er en av de som her på nettet anbefalte deg å vente med operasjon ved mindre det var strengt nødvendig. Nå er jeg glad du ikke fulgte mitt råd for da ville man kanskje ikke funnet det ut. Ønsker deg alt godt og håper at det ikke er alt for harde ting du må igjennom. Godt å høre at du har famile som kommer for å ta vare på deg.
Jeg er så glad for at jeg fulgte magefølelsen ja...Vet ikke hvorfor men jeg følte at dette var det rette å gjøre. Men jeg hadde ikke i min villeste fantasi forestillt meg at dette skulle bli utfallet!! Legen var nesten like overrasket som meg. Hun sa at dette hadde dem ikke forventet i det hele tatt. Det var liksom ingenting som hadde tydet på at det skulle være kreft i denen kjertelen min. Hun visste nok ikke noe om det før jeg kom heller, hadde nok ikke satt seg inn i papirene mine før jeg satt der. Det skjønte jeg på blikket hennes i det hun leste på resultatskjemaet fra Radiumhospitalet. Hun måtte også konferere med en annen lege før hun fortalte meg hva det var for noe som feilte meg...
Men nok en gang så er jeg kjempeglad for at jeg fulgte magefølelsen min!!!