Viser søkeresultater 1 til 10 av 210
Tråd: kris sin loggbok!
Threaded View
-
19-04-05, 15:27 #11
I dag dukket endelig brevet fra legen opp, og jada - jeg har for lavt ferritin og må spise jerntabletter i tre måneder.
B12 og folat ble ikke nevnt, så antakelig er jeg fremdeles innenfor referanseområdet for de to. Men jeg tror jeg vil diskutere det litt på neste legetime, for det er vel sannsynlig at jeg trenger litt ekstra hvis nivåene i blodet fortsatt synker like raskt...? Bedre å begynne snuoperasjonen før båten er i fjæresteinene, for å si det sånn...
Jeg skrev et innlegg for noen dager siden om et preparat som heter Thyroid Helper - Noen som har forsøkt dette...?. Jeg vurderte å forsøke det selv, men dessverre sender ikke produsenten varer til Europa... Etter å ha lett og lest og lest og lett, fant jeg ut at det som har best dokumentert effekt av virkemidlene rett og slett var selen. Og da jeg likevel var i helsekostbutikken i dag, kjøpte jeg like gjerne med meg et par hundre selen-tabletter med det samme. Så nå skal jeg spise jern og selen, og se om det har noen effekt på formen.

Svar med sitat
Bokmerker