Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
07-04-05, 08:27 #2
Jeg synes den mentale svikten er verst, og er enig med deg i at dette er et viktig tema å drøfte. Samtidig er det vanskelig å beskrive hvordan jeg opplever det, mine tidligere velformuleringer er borte - hjernen går på en måte i vranglås når jeg prøver å tenke i dybden. Ja, faktisk er det som jeg mentalt har flere lag. På overflaten, og dersom ingen forventer de helt store vurderinger om et tema eller en problemstilling så kan jeg nok fortsatt gi skinn av å være både skarp og reflektert. Men kreves det større tankevirksomhet så går alle sikringer, hjernen blir "lammet". Dette skjer også når info-strømmen blir for stor. Så lenge jeg er sykmeldt og stort sett bare pusler her hjemme fungerer hjernen greit. Men hva når jeg er tilbake i jobben - i en utviklingsbedrift med mange komplekse problemstillinger?!? Har diskutert dette med endokrinologen, og han mener dette ikke blir noe problem når jeg er riktig medisinert. Men jeg har slitt med brain-fog før også samtidig som alle blodprøver var ok...

Svar med sitat
Bokmerker