Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
06-04-05, 23:40 #5
Så det gikk over etter noen år, hva?
Også jeg som er så innmari tålmodig....
*stort sukk!*
(Sannheten er at egentlig er jeg en temmelig tålmodig person, men denne tilstanden ville skape frustrasjon og utålmodighet hos en gråstein.)
Jepp, jeg merker disse smertene mer ved Levaxinøkning, reiser og ulike typer stress. (Alt fra handling på super'n til familieproblemer og psykisk trøbbel.) Stressterskelen er lav, og jeg skvetter lett. Stivhet har jeg oppover hele ryggen, men dette er liksom noe annet... Kan godt hende det "bare" er hypo'en, og at levaxinen vil hjelpe når jeg bare finner korrekt dose, men det kan jo bli en stund til. Jeg har nylig krabbet meg opp på 100 mikrogr, så endelig begynner det faktisk å ligne en dose. (Begynte på 12,5 mikrogr i november med en TSH på 220. Siste prøveresultat foreligger ikke enda.)
Grunnen til at jeg begynner å lure på binyrene, er de ovenstående symptomene, sammen med det faktum at jeg ikke har gått ned et gram siden jeg begynte denne prosessen og generelt har merket svært liten bedring, særlig med magen. Det var opplysninger her på dette forumet før det ble hacket som satte meg på tanken, og nå står noe av det samme i Shomons bok.
Men: Det er visst ikke så lett å sjekke hvordan det står til med binyrene, eller hva? Upålitelige spyttprøver kl. 8.00 og 20.00 er eneste mulighet? Og: hvordan kan det evnt behandles?
Hvis noen kan hjelpe meg, blir jeg utrolig glad... Så skal jeg finne styrke til å snakke med legen om det neste time. Utrolig at det skal være så vanskelig!
I mellomtiden får jeg jo vente og se om levaxinen klarer å ordne opp...
(Jada, jeg vet om Armour.. Er bare litt for tidlig å avgjøre om levaxinen fungerer for meg eller ei, synes jeg. Men jeg er en potensiell armour-er, orker bare ikke å styre med det helt enda før jeg er kommet litt lenger med tyroksinen.)
HilmaDiagnose lavt stoffskifte og Hashimotos nov 2004. Bruker Levaxin, for tiden 175 mcg/dag

Svar med sitat
Bokmerker