Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Hybrid View
-
12-10-05, 15:17 #1
Kan jeg få smette inn her og spørre deg kris:
Opprinnelig skrevet av kris
Jeg har hatt lavt blodtrykk så langt tilbake jeg kan huske. Det har ligget og bikket på 100/60. Du har svart meg på dette før - at det kan være binyrebarkproblem. Betyr det at, siden jeg også hadde lavt ved hypothyreose så er det GANSKE overbevisende at jeg har binyrebarkproblem? Og kanskje jeg av den grunn går på for høy dose Levaxin og Liothyronin 150/10 µg? Hva kan jeg i så fall vente meg? Legen her synes ikke det er noe å sjekke, og jeg hadde ikke flaks hos Balder (Styr unna Knobel du Grethe - hvis du tar kontakt). Får vel gjøre som jeg er blitt tipset tidligere - å ta ny kontakt med ny lege ved Balder. Har ikke hatt ork ennå. Ligger på is mao.
Men jeg har ikke dette saltsuget og karbosuget heller, så jeg er veldig usikker. Er så slitsomt å mase seg til alle mulig prøver når man møter veggen overalt. Venninnen min som går hos Oftebro har fått testet binyrene. Hun spiser DHEA iallefall. Jeg smører med DHEA krem.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat
Bokmerker