Binyrebarkproblemer fører til lavt blodtrykk, mens lavt stoffskifte henger sammen med høyt blodtrykk. Det du beskriver, at du tidligere har hatt høyt blodtrykk, stemmer godt med at du har hatt lavt stoffskifte. Og at blodtrykket ditt har sunket i den senere tid kan være enda et symptom på binyrebarkproblemer.

Hvis jeg var deg, ville jeg printet ut en av behandlingsveilederne du har fått linker til nå, og tatt med utskriften til legen din. La ham lese den mens du sitter der, og hør hva han sier. Si at du føler deg underbehandlet, beskriv alle symptomene dine i detalj, og be ham vurdere medisineringen din en gang til.

Men som sagt er det best å få behandling for binyrebarken før du øker Levaxindosen, hvis det er sånn at du har problemer med binyrebarken også. Jeg vet av egen erfaring at det er veldig vanskelig å få "vanlige" leger med på å tenke i sånne baner - det beste valget ditt er kanskje å ta kontakt med Balderklinikken like godt først som sist. Du kan få telefontimer hos dem, så du trenger ikke reise hele veien til Oslo.