Viser søkeresultater 1 til 10 av 35
-
14-09-05, 12:34 #1Ung mor Gjest
Nå er jeg både glad og fornøyd
Nå er jeg både glad og fornøyd
Endelig har de funnet ut av Hva som er i veien med meg, og endelig møter jeg forståelse ett sted
Etter mye om og men, og siste time hos nevropsykolog - kom de til konklusjonen at jeg ikke har ME
Men jeg har hatt et så vanskelig liv, mine første 22 år, at jeg er gått HELT i bunn.. Er på øverste skala både når det gjelder utmattelse/trøtthet, hukommelse/konsentrasjon og smerter i kroppen. Magen trøbbel var også godt over punktet legene kaller "fare", men likevel ikke så nær bunn som de nevnte.. Stoffskiftet mitt er vist nok i god kontroll, etter endokrinologens bedømmelse og uansett kommer en ikke helt ned dit jeg befinner med ved kun hypo. (mente spesialistene)
Grunnen til at jeg er så fantastisk happy
er at jeg fikk høre at det eksisterer noe som vil gi med energien min tilbake - og at jeg faktisk nå kan se for meg et liv som småbarnsmor, venninne og kjærste - der ikke Over halve døgnet går vekk i søvn
Takker for alle som har prøvd å råde meg underveis i denne prosessen
-
14-09-05, 12:39 #2
-
14-09-05, 13:21 #3ung mor Gjest
øhh... var inne på felleskatalogen og leste...
Ikke positivt. Eneste problemet er et vannvittig søvn behov, men bivirkningene av medisinen jeg må gå på er enorme...
Kjennskap til Efexor?
Jeg har ikke noen lidelser, men blir utslitt av omgivelsene mine.
jeg har en læretid igjen på 2 år, og doktoren mente at jeg trengte å bruke disse med. i de årene, om jeg skal klare hverdagen slik den er.
Etter jeg har avlagt svenneprøve, vil jeg ikke lenger ha behov for med., så lenge jeg kommer meg vekk herifra...
-
14-09-05, 16:56 #4
Så flott at du føler lettelse da
Hvordan var legene sikre på at du ikke hadde ME da?, og hva er det som skal gjøre at du får tilbake energien som gjør at du hopper av glede? hehe.
Hilsen en som også er stadig trøtt og sliten og utmattet, og som er bare 1 år eldre en deg, heheLegen mente nå at jeg hadde lavt stoffskifte og jeg har nå startet på Levaxin. Synes dette er litt rart siden jeg er gutt og bare 23 år. Eneste symtomer er at jeg har vært mega trøtt, slapp, litt dårlig konsentrasjon og til dels hukommelse!
-
14-09-05, 18:42 #5
Ja, jeg kjenner godt til Efexor - er det noe spesielt du lurer på? Kanskje du kan logge deg inn slik at det blir mulig å sende og motta private meldinger?
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
14-09-05, 21:15 #6Gjest
Her er det nok en gang antidepresiva som blir brukt til behandling av stoffskiftet. Det er mange som må ta denne veien.
-
14-09-05, 21:22 #7
Hvorfor skal man bruke anidrepresiva da? Hvorfor har dette effekt på de med stoffskifteproblemer og symptomer på stoffskifte? Lurer litt her...
Legen mente nå at jeg hadde lavt stoffskifte og jeg har nå startet på Levaxin. Synes dette er litt rart siden jeg er gutt og bare 23 år. Eneste symtomer er at jeg har vært mega trøtt, slapp, litt dårlig konsentrasjon og til dels hukommelse!
-
15-09-05, 12:27 #8ung mor Gjest
vet ikke Hvordan jeg skal logge meg inn - eller få brukernavn--
da må en vel ha en privat datamaskin?
Doktoren mente at jeg Ikke hadde noen psykisk lidelse ol.
Men at jeg blir utmattet av omgivelsene, og derfor burde komme meg bort... Han sa også at om jeg gjorde det med engang, ville jeg slippe å bruke dem. Det er kun for å kunne fullføre de jeg har begynt på... for en gangsskyld... (hmm låter det kjent?)
sitter med en stor tvil nå..
Legen mente at så høyt score jeg har på utmattelse osv. Ikke kan forklares med stoffskifte.. Rett og slett at man Ikke blir så utslitt av det...
Siden verdiene mine også er fine..... Men her strides kanskje de lærde?
-
15-09-05, 12:36 #9baremei Gjest
Da tror jeg legen tar feil. Utmattelsen har tatt form av koma i sjeldne tilfeller.
Jeg sov opptil 15 timer i døgnet på det verste - er ikke det utmattelse vet ikke jeg...
-
15-09-05, 13:48 #10
Og hva er de "fine verdiene" dine?
Spesielt ft4, ft3 og anti-TPO
Lignende tråder
-
Boktips for dem som er glad i hunder
Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 07-03-09, 09:53 -
både for høyt og for lavt?
Av kvulpe i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 20-11-07, 16:05 -
legen er ikke fornøyd
Av cathrin i forumet Hos legenSvar: 8Siste melding: 01-05-07, 20:45 -
hei! Glad jeg fannt dere.
Av Lissa i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 03-10-06, 18:58
Svar med sitat
Bokmerker