Hei.
Joda, dette er jo en stund siden og jeg håpet jeg var ferdig med den saken.
Jeg syns det er trist å observere at NTF ikke har evnet å ta kritikken fra et potensiell medlemsdyp.
En slik forening burde jo evnet å fange opp ønsker fra sliterne av oss - kanskje særlig fra disse, og min mening er jo at en slik forening må stå 110% på medlemmenes side og ha en egen mening i fagelige spørsmål, dannet ut fra medlemmenes behov - og fremføre denne med styrke overfor behandlermiljøet.
DET må være viktigere enn å samarbeide med behandlermiljøet, men jeg vil jo se det behandlermiljøet som vraker et samarbeide med en pasientforening som ønsker å fremføre medlemmenes interesser i plenum.
Man bør jo også kunne få hjelp og veiledning i arbeids- trygde- og juridiske- spørsmål.
Dette bare en sammenfattning av mine standpunkter fra den gang.

Det endte opp med en nokså kraftig debatt som endte med at formannen i NTF Bente Bakke mailet meg og ville ha en telefonsamtale. Det ble en lang samtale på over en time om jeg husker rett.
Jeg satt på innholdet noen dager. Jeg måtte liksom fatte hva som egentlig hadde foregått - før jeg postet et referat av innholdet her på forumet.
Jeg hadde også noen få Pm-er med andre forumdeltakere i forbindelse med saken.

Nå har jeg forsøkt å søke i alle mine innlegg. De går ikke lenger tilbake enn til april 2006 og finner de ikke der. Var det tidligere ?
Om du har tilgang til tidligere innlegg hos deg Baremei kan du jo prøve å søke på originalen og gjerne legge den ut på ny hvis du vil.