Viser søkeresultater 1 til 10 av 35
Threaded View
-
11-11-08, 15:53 #28
Re: Nystartet på Lio. - og træt træt træt
Hej Nora
TAK - måske er det forklaringen på at jeg er blevet så syg efter at jeg er startet på LIO. I nat bestemte jeg mig for at nu skulle det være slut - havde den værste hjertebanken og arytmier. Jeg er også blevet så syg så syg efter at jeg er startet - fryser, kvalme, maveproblemer, totalt "groggy" - ja måske det er et synkende T4? Jeg har tænkt alt - måske overdosering - men det er svært når over/underdoseeringssymptomerne tit kan forveksles. Jeg har hjertebanken og slem hovedpine, ja det kan man jo både have hvis man er over/underdoseret - men min puls er lav omkring 60 (dog i nat omkring 80). Jeg har også rødt udslet i ansigtet i perioder og synsforstyrrelsere (synes det er som om at jeg ser alting i en "dæmpet" belysning.
Ja du har nok ret i at jeg skulle være blevet på den samme T4-dosis. Jeg plejer at tage 125 mikrogram dagligt, gik første uge på på 100 mg Eltrocxin og 5 mg Lio. Den følgende uge tog jeg 125 mikrogram Eltroxin hver anden dag og 10 mg Lio. -men altså nu er jeg helt "crashet" og er nødt til at stoppe. Jeg tror da at jeg vil prøve at følge dit råd om gå op i T4 dosis, selvom lægen siger at mine tal er "fine" med den dosis jeg får. Ja æv desværre var LIO. ikke en lykkepille for mig - jeg tør næsten ikke at prøve igen - blev så skidt tilpas.... :(
Tak for - som altid - kyndig råd og vejledning..
Med venlige hilsner
Gitte

Svar med sitat

Bokmerker