Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Hybrid View
-
06-11-08, 19:09 #1
Re: Sikker diagnose?
Hei Maxern!
Det er godt å høre at du har en lege som du har hørt gode ting om. Håper hun innfrir forventningene, isåfall er du heldig!
Det er veldig forståelig at det er slitsomt å sette seg inn i denne sykdommen. For det er MYE å sette seg inn i!! Og vi er jo ikke akkurat de pasientene med mest energi til overs heller... Mitt forslag til deg er å først og fremt ta vare på deg selv i hverdagen, og så sette deg inn i ting litt etter litt... Fastlegen din kan sikkert være behjelpelig med å forklare, kanskje kjenner du noen andre med lavt stoffskifte som du kan dele erfaringer og frustrasjoner med (jeg bruker svigermor for alt hun er verdt!!), og nettet er fullt av informasjon (både legemedisinsk og om erfaringer...) som du kan lese. Her inne på forumet ligger det også masse nyttig, og jeg har hatt mye igjen for å lese litt her og litt der, tatt en pause i noen dager, lese litt igjen... Det tar litt tid å fordøye alt dette her altså! Det er godt og viktig å ha kunnskap om sin egen helsetilstand, men det er ingen som forventer at man blir eksperter over natta.
Det kan godt hende at du har skrevet om det i en annen post, men hva slags symptomer har du? Jeg er ikke noe flink på å tolke alle disse verdiene ennå, fordi jeg bare har gått på medisiner i et halvt år ennå selv. Men jeg har iallefall skjønt at symptomene er minst like viktige som prøvene!
Lykke til!

Svar med sitat
Bokmerker