Viser søkeresultater 1 til 10 av 49
Threaded View
-
30-10-08, 17:36 #39
Re: Armour - dosis
Apropos vevsprøver..jeg spurte legen som tok muskelbiopsien min om de kunne finne/
lese ut noe om metabolismen.Jeg fikk NEI til svar.Men jeg kan ikke fri meg fra den tanken, mener jeg har lest at de kan teste det på idrettshøyskolen. Dere som trener seriøst, vet dere ??
Jeg ville tro at en del avfallsstoff bl.a.ville være igjen i en muskelfiber hvor metabolismen ikke er som den skal?
Er så mye en(JEG) lurer på.........
KARINA, hvis du går inn på tråden til ANITAB, finner du mye du vil kjenne deg igjen i.
For å gjøre hennes historie kort, går hun nå på ren T3!!!!!Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Insulinresistent - Armour vs Liothyronin?
Av Marin Grense i forumet Lavt stoffskifte, insulinresistens og PCOsSvar: 15Siste melding: 22-05-08, 21:51 -
Forskellen på Eltroxin og Amour
Av ofelia i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 30-04-08, 20:23 -
Armour og Liothyronin
Av Berit S i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 20-12-07, 18:21 -
Hyperaktiv på Eltroxin?
Av Nocturne i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 14-12-07, 11:47 -
har levaxin og liothyronin-kan jeg bli bedre med armour?
Av Tor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 31-08-07, 19:26

Svar med sitat

Bokmerker