Viser søkeresultater 1 til 10 av 35
Threaded View
-
30-10-08, 16:18 #1
Nystartet på Liothyronin - og træt træt træt
Hej
Jeg begyndte på Liothyronin i mandags 5 mg 1 gang dagligt og fik sat Eltroxin-dosen ned fra 125 mg til 100 mg. Umiddelbart efter at jeg har taget Lio. så mærker jeg en tydelig ændring i min krop - og jeg bliver ikke frisk - sådan som andre ellers har beskrevet - men træt træt træt og virkelig underlig i hovedet, ja og så selvfølgelig hjertebanken.
Jeg har idag fået tjekket mine binyrer og får svar d. 19.11 - men tænker jo på om kroppen kan reagere sådan hvis ikke binyrer fungerer tilstrækkeligt til at kunne omsætte Lio.?
Jeg havde ellers sådan glædet mig til at kunne mærke fremgang med Lio. - men nu overvejer jeg allerede at stoppe. Jeg kan slet ikke fungere sådan her. Lægen vil fryde sig - han sagde jo netop til mig at han ikke troede det ville virke - så jeg VIL ikke stoppe førend jeg er sikker på at det kan have en gavnlig effekt. Hvornår har I andre på Lio. mærket effekt? Og har andre mærket lignende bivirkninger som mig?
Jeg er taknemmelig for svar og er helt på den uden jeres hjælp - lægerne synes jeg ikke jeg kan bruge til noget - desværre.. :(
Med venlig hilsen
Gitte

Svar med sitat

Bokmerker