Viser søkeresultater 1 til 10 av 49
Threaded View
-
30-10-08, 09:22 #29
Re: Armour - dosis
Hej Hansen
Ja, 180 mg Armour lyder af meget. MEN: der er jo kun lidt T3 i, og mit problem er at jeg ikke af mig selv kan konvertere T4 til T3. Så jeg tror det er derfor jeg skal op på en høj dosis førend jeg kan mærke det mindste.
Jeg startede op med 180 mg den allerførste dag, men så gik jeg ned igen - havde en blid opstart med 2 x 30 mg Armour, efter et par dage (hvor jeg var SÃ… dårlig) steg dosis til 2 x 60 mg, og er så nu på 2 x 90 mg, dvs jeg tager en tablet på 90 mg om morgenen og 1 tablet på 90 mg om eftermiddagen, og selvom jeg ikke føler mig helt død og ødelagt, må jeg sige jeg ikke er på toppen.
Har tænkt MEGET over om ren T3 er det rette for mig....
Nu giver jeg det her en chance, men hvis det slet ikke kommer til at fungere og jeg kun føler mig som en kvart person, vil jeg lufte tanken om et rent T3 eksperiment med min læge.
Kender du til T3, i ren form? Er det farligt?
Jeg tager D-vitamin hver dag, stor dosis, men jeg ved ikke hvilket mærke er bedst? Hvad bruger du n'Finn? Det lyder til du har stor succes med dit D-vitamin. I mit produkt er der også kalcium og magnesium i, men er det rigtigt opfattet at det er bedst at tage D-vitamin alene??
venlig hilsen fra et køligt Danmark hvor solen titter en anelse frem
Karina
Lignende tråder
-
Insulinresistent - Armour vs Liothyronin?
Av Marin Grense i forumet Lavt stoffskifte, insulinresistens og PCOsSvar: 15Siste melding: 22-05-08, 21:51 -
Forskellen på Eltroxin og Amour
Av ofelia i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 30-04-08, 20:23 -
Armour og Liothyronin
Av Berit S i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 20-12-07, 18:21 -
Hyperaktiv på Eltroxin?
Av Nocturne i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 14-12-07, 11:47 -
har levaxin og liothyronin-kan jeg bli bedre med armour?
Av Tor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 31-08-07, 19:26

Svar med sitat

Bokmerker