Godt å lese at du opplever en liten bedring Karina. Og at hunden er fornøyd
Du forteller at det går endel opp og ned - hvis det er dosen du mener syns jeg du bør prøve å holde en dose i det lavere område fast et par måneder før du eventuelt prøver å øke den.
180mg sånn rett på er for mye. Det fører til ubalanse og "nødregulering" av dosen, og det finner du ikke din idealdose med.
Begynn med en lav (for lav) og stabil dose og arbeid deg langsomt oppover.
Antagelig vil 2G være mer enn nok. Og du vil jo oppleve at symptomer kommer og går i lang tid fremover.
Prøv å se om D3 vil hjelpe med å stabilisere situasjonen.

Min erfaring i oppstarten er at jeg kunne gå på for lav dose lenge - alt var bedre enn Levaxin. Og vekten gikk ned på den lave dosen. Som du nevner så tror jeg det vesentlige av de 12kg som forsvant var vann.
Hvis du leser pakningsvedlegget, så står det at over 180mg skal man mistenke dårlig opptak. viewtopic.php?f=11&t=513&p=4784&hilit=pakningsvedlegg#p4784
Med mine helt siste private erfaringer, vil jeg si at for lav D-vitamin gjør det samme.
Som du kan lese i andre poster her på forumet, så har jeg senket dosen min fra 5Grain (300mg) til 2G (120mg) av den enkle grunn at jeg spiser D3.

D3 er så nytt for meg at jeg ikke har noen erfaringer å bygge på - kun øyeblikkserfaring.
Det kan jo være at dosen skal opp igjen, og jeg vet ikke hva som skjer når jeg om en tid (formodentlig) reduserer D3 dosen.