Dette ble feil Thomas.
D3 - som vi bør konsentrre oss om, sørger for mange ting.
I kalkstoffskiftet sørger D3 for å ØKE opptaket av kalsium fra maten du spiser. Senere sørger det også for å få kalsiumet inn i skjelettet.

Man konsentrerer seg om å besvare alle henvendelser om D3 med å snakke om kalsiumstoffskiftet.
Det er det minst viktige - FOR OSS !
Den bedring vi er ute etter ligger i den celluære opptrenden.

D3 er IKKE farlig ! Det avgis ikke skadelige metabolitter. Dessuten har kroppen et begrensningssystem for hormonet som lages av denne.
D2 er farlig ! Fordi det avgis skadelige metabolitter - OG fordi kroppen IKKE har et begrensingssystem for denne.

Det henger MYE gammel synsing og konlusjoner trukket på helt galt grunnlag i lærebøkene til dem som gir slike vanvittige opplysninger.
Ikke hør på dem.

Dessuten - VI, er ikke som andre !
Så må de bare slutte å behandle oss som om vi var friske bare fordi de går å inbiller seg at Levaxin gjør oss friske !
Vi trenger et mye høyere D3 tilskudd enn friske mennesker - derom ingen tvil fra mine egeopplevelser iallfall.

Kalsiumet i blodet er det stoffet som kroppen regulerer strengest. Og her er referanseverdiene å stole på - litt utenfor, og det er 0,1 - så er det fare på ferde.
Så mye utafor som du har, er som du antyder ganske skummelt og du bør passe på at de følger deg opp med prøver.
Jeg økte dosen fra 35 til 50 for en uke siden og jeg kjenner stor forbedring nå. Reduserte Armourdosen til 2G i går og jeg kommer til å fortsette å redusere når det trengs.
Så får en se hvor det ender.

Det bør du kanskje være OBS på Thomas - kan hende du må senke Levaxin-dosen