Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
25-09-08, 19:55 #1
Metho Draine. Rensing av systemet
Noen som har erfaringer med bruk av MethoDraine sin DETOXkur?? Min kjære svigermor anbefalte meg denne for å rense kroppen og kanskje få litt mer energi. Hun har selv lavt stoffskifte, og har brukt den flere ganger med gode resultater. Lurer på å prøve kanskje...?
Det står forøvrig at den skal:
Være lett vanndrivende
Aktivere kroppens rensesystemer
Rense huden
Stimulere fordøyelsen
Virke som en antioksidant
Regulere tarmfunksjonen
Brukes for økt velvære ved tretthet, ubalanse ved søvn, vannopphopning, uren hud og for utrensing av opphopet avfallsstoff.
Eneste ulempen er at det IKKE lukter godt... Haha!
-
21-10-08, 22:17 #2
Re: Rensing av systemet
Hei!
Jeg lurer på om du har tatt rensekuren og ev. hvordan det virket ? Har tenkt å prøve en rensekur, men vet ikke hvilken.
-
14-11-08, 01:25 #3
Re: Rensing av systemet
Jeg har visst helt glemt å svare deg, hanne... Får skylde på min begrensede hjerneaktivitet for tida...Hehehe

Jeg har ikke fått tatt kuren ennå nei, men har kommet så langt som at jeg har kjøpt den inn. Det har liksom kommet ting i veien hele tiden, med tanntrekking, forkjølelser osv... Med denne kuren her drikker man rundt 3 liter væske hver dag (halvt om halvt med rent vann og detox blandet i vann), og den varer i tjue dager. Du kan også få kuren i pilleform, og må da bare huske å drikke masse vann ved siden av!
Jeg starta på kuren en gang før jeg visste at jeg hadde lavt stoffskifte, men måtte avbryte halvveis pga heftig influensa (klarte ikke å drikke i så store mengder). Så da fikk jeg jo ikke full virkning av det heller, samt at jeg selvfølgelig ikke følte meg noe bedre siden stoffskiftet lå og plaga meg ubevisst. Men jeg merka det vel litt på magen, at det var mye gruff som skulle ut. Kunne gå på do åtte ganger i løpet av ei natt, så det lønner seg vel å ikke ha det altfor stressende når man driver med dette...
Håper du finner ut av det, og at det funker for deg!
Lignende tråder
-
Luft i systemet....
Av Linn i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 23Siste melding: 27-10-09, 17:57
Svar med sitat
Bokmerker