Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
21-10-08, 09:32 #6
Re: kan jeg ha blitt gravid?
vel problemet er jo at de dumme testen er negative.... :(
sitter her med en masse symptomer nå på 16. dagen.., kvalme, ømme bryst, ja.... en masse symptomer som lett kan realteres en graviditet.., og som jeg ikke har når jeg er premenstruell...
men siden den dumme testen slår ut negativt så våger jeg jo ikke å tro på kroppen min...
om jeg skulle være gravid burde jeg være ca 4 uker + 5 dager i dag... og da burde vel den dumme testen slå ut?
jeg skulle hatt mensen den 15 egentlig, men fikk en en-dags-blødning den 10...
det kan jo ha vært mensen, men det er i såfall den rareste mensen jeg noensinne har hatt, og jeg har jo fortsatt alle disse symptomene da, som jeg har hatt siden den 6-7 oktober.
jeg er ganske sikker på eggløsning siden jeg har vondt på det tidspunktet. det var akkuratt ved månedsskiftet, aldså omkring 30/9 - 1/10 så alt annet stemmer liksom
har ikke fått noe ny mens heller såklart...
er bare lei meg og frustrert og irritert jeg nå
alternativene er jo at jeg enten er syk, innbilt gravid eller ja...
uansett kan jeg ikke stole på kroppen min... og det har jeg alltid kunnet før...
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
Lignende tråder
-
Høy puls og pesing. Skvetter lett..
Av RIGG i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 3Siste melding: 28-02-08, 19:20 -
Det er lett å… behandle hypotyrose
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 5Siste melding: 27-06-06, 19:59 -
vanskelig å bli gravid-høyt stoffskifte!
Av nemi_137 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 3Siste melding: 24-07-05, 19:33 -
Vanskelig å bli gravid?
Av Ruth i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 25-05-05, 13:54

Svar med sitat
Bokmerker