I en lang periode,på over ett år har jeg slitt med veldig dårlig konsentrasjon, humørsvingninger og har vært unormalt trøtt..For ca et halvt år siden ble jeg sykmeldt et par uker fordi jeg rett og slett ikke orket noen ting, og var kvalm og svimmel og helt tappet for energi. Begynte å jobbe igjen, men syns egentlig ikke at jeg hadde blitt noe bedre, men det var godt å få tatt det litt med ro. Så etter sommerferien etter noen uker på jobb ble det værre. De samme symptomene,men nå så ille at jeg måtte streve meg opp på jobb og gjennom dagen og når jeg kom hjem fra jobb hadde jeg ikke noe energi og orket ikke noe av husarbeid eller finne på ting med mann og barn...sloknet rett og slett bare på sofaen. Ble sykmeldt 50% i 5 uker, og følte meg litt bedre ettersom jeg jo fikk ro til å slappe av litt...Begynte for fullt på jobb etter disse 5 ukene, men etter 1 uke sa kroppen stopp...

Fikk time hos legen, gråt masse når jeg var der, for er så lei av å ha det slik som dette, og gikk derfra med en resept på lykkepiller---legen mente nemlig at jeg var deprimert.....Det hadde jeg aldri tenkt på og følte meg jo egentlig ikke deprimert, men begynte nå på disse pillene.. For legen visste sikkert hva han gjorde..

Så var jeg hos legen igjen i dag, han ville henvise meg til psykolog, og skrev ut ny resept på lykkepillene...Så sjekket han blodprøvene som ble tatt sisst vi var der..De viste på tf-4 at den var på vei nedover (i sammenligning til tidligere blodprøver)og lå akkurat i grenseland på 11.. Men han ville vente men å sette meg på levaxine til neste gang for å se om den hadde sunket enda mer.. Så spurte han meg om jeg sov mye og var mye sliten...dette var jo grunnen for at jeg kom til han i første omgang, og jeg sa til han at jeg fremdeles hadde det slik og at jeg ikke følte meg deprimert i det hele tatt, men at det er noe fysisk som gjør at jeg har det slik som jeg har det... På grunn av at jeg sa at jeg er mye trøtt bestemte han seg for å skrive ut levaxine allike vel...så nå sitter jeg her da...med lykkepillene mine og levaxine og føler meg litt som en prøvekanin... Føler at legen burde gjort grundigere undersøkelser av meg før han skriver ut resepter i hytt og pine.. Hva mener dere?