Viser søkeresultater 1 til 10 av 49
Threaded View
-
10-10-08, 14:03 #23
Re: Armour - dosis
Hej Hansen
Ja, jeg købte det i Flensburg, og min læge skrev recepten ud så jeg ville have medicin nok til ca 3 måneder, så vi kunne se om det nu er noget der fungerer.
Prisen er 1240 kr - og de 40 kr er forsendelsesomkostninger, og jeg har fået 2 glas Ã~ 30 mg med 100 tabletter i hver, og 2 glas Ã~ 90 mg med 100 tabletter i hver.
Apotekeren skriver til mig at der er produktionsproblemer med Armour Thyroid i doser der er højere end 90 mg, så derfor har de delt det op som beskrevet ovenfor!
Jeg har læst på den seddel der følger med, ja, den sidder uden på glasset, og jeg kan se du er enig i doseringen, så jeg har startet med 90 mg i dag!
Jeg må jo prøve mig frem, jeg har ikke haft det så dårligt længe som jeg har haft det denne uge her, har det fuldstændigt i kroppen som om en influeza hærgede, det er det bare ikke, det er som dengang inden jeg begyndte på Eltroxin. Min læge havde også advaret mig og fortalt jeg kunne få det sådan, og det er meget ubehageligt. Men selvfølgelig har jeg jo også været 2 uger på ferie hvor jeg ikke har levet ligeså sundt som når jeg er hjemme
dog har jeg hver dag fået mit D-vitamin!
Jeg fik svar fra det apotek i Norge som du sendte en link om, og de sagde at de ikke sender til Danmark, men det gør apoteket i Flensburg altså.
Jeg glæder mig inderligt til at se om dette virker. Det er bare så hårdt at have det så dårligt og ingen smertestillende medicin virker på alle de smerter jeg har i hele bevægeapparatet, og jeg er så træt at bare det at skrive sådan et indlæg gør mig helt flad.
venlig hilsen
Karina
Lignende tråder
-
Insulinresistent - Armour vs Liothyronin?
Av Marin Grense i forumet Lavt stoffskifte, insulinresistens og PCOsSvar: 15Siste melding: 22-05-08, 21:51 -
Forskellen på Eltroxin og Amour
Av ofelia i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 30-04-08, 20:23 -
Armour og Liothyronin
Av Berit S i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 20-12-07, 18:21 -
Hyperaktiv på Eltroxin?
Av Nocturne i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 14-12-07, 11:47 -
har levaxin og liothyronin-kan jeg bli bedre med armour?
Av Tor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 31-08-07, 19:26

Svar med sitat

Bokmerker