Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Hjertebank
Threaded View
-
08-10-08, 19:58 #5
Re: Hjertebank
Derfor er det sinnsykt spennende å få resultatene av prøvene jeg kjørte i forrige uke. Vet de er sendt til Balder fra Aker nå. Selvfølgelig er det nesten umulig å få informasjon ut av noen - "du må vente til rekvirerende lege forteller deg alt når du har time hos han!"
Vente ja. Det har jeg blitt flink til.
Det er IKKE lett dette med kropp, sykdom, diagnosering og medisinering. Alt er bare et eneste stort hav av forskjellige veier å gå for å finne ut av ting.
Jeg vet at jeg var frisk til jeg var 12, og da jeg ble 13 fikk jeg hjertebank og begynte å bli feit. Var så feit og treg og uggen til jeg ble 18. Da fikk jeg Levaxin, og vips, jeg ble tynn og rask og frisk, og hadde det fint i rundt 11 år. Så skjedde det noe med hjertet (skikkelig flimmer-anfall!) i Februar i år, og siden det har jeg gått ned på Levxin, og hatt det jævligere enn noensinne.
Mulighetene er jo mange i mitt tilfelle.
Hmmm, jeg får også noen veldig ekle ting med hjertet, som feks. at det "hopper over" et slag. Slik at jeg kjenner hjertet "dunk.. dunk.. dunk.. du......................................UNK....." med 3-4 sekunders mellomrom. Det er superekkelt. Fastlegen sier det er normalt, og sier at hjertet tar et _ekstraslag_, men det føles mer ut som det stopper eller hopper over et eller flere slag! Ugh!!
- Kan den knuten vi fant på ultralyd av kjertelen min i går være svaret på hele gåten? Jeg håper det. Dette må videre utredes, snarest! Ellers anbefaler jeg alle som ikke har gjort det å ta en ultralyd av tyroidea!
Lignende tråder
-
Ekstraslag. Hjertebank. Løpsk puls
Av Bille i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 31Siste melding: 18-01-13, 20:17 -
Lavt stoffskifte, hjertebank, svimmelhet og trening
Av Veronica1991 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 7Siste melding: 15-03-09, 08:57 -
Hjertebank, er det forbigående?
Av Siri -67 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 3Siste melding: 13-03-07, 11:41 -
Ferritin og hjertebank...
Av Maia i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 8Siste melding: 22-02-07, 10:44 -
Hjertebank og liothyronin??
Av heisann i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 25-04-06, 22:00

Bokmerker