Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Hybrid View
-
07-10-08, 20:53 #1
Re: Dagbok
Takker folkens!
- Ja, dette med søvn er merkelig. Jeg har dog hatt en ganske forskrudd døgnrytme i mange år. Jeg har aldri lagt meg til samme tidspunkt, og jeg har aldri lagt meg før 03.00. Heller etter, og langt etter noen ganger. Jeg har valgt å endelig tro på folk, og særlig leger, når dem sier at det er usunt å legge seg for sent, og særlig å "snu døgnet" hele tiden. Jeg prøver nå å legge meg ca. til samme tid hver dag. Men det er IKKE lett. Etter snart 18 år med "å legge seg for sent", prøver jeg. Men jeg sliter. Jeg legger meg heller mellom 03.00 - 06.00 enn 00.00 - 03.00. Målet mitt er å legge meg mellom 00.00 og 01.00 hver eneste dag. Det "morsomme" er at jeg er trøtt og slapp hele dagen. Og på kvelden er jeg ekstremt ødelagt. MEN på nattestid, rundt midnatt og utover, begynner jeg å kvikne litt til. Og så da.. Hovedproblemet.. Rundt 4-5.. Da er jeg mer våken enn på noen annen tid på døgnet. Binyreproblemer? Neh, kan vel ikke ha det, for da hadde de ringt fra Balder Klinikken i går eller i dag og vært bekymret for meg og mine resultater!
Jeg får vel bare vente... Og se hva som skjer!

Svar med sitat
Bokmerker