Viser søkeresultater 1 til 10 av 25

Threaded View

Medlem siden
    Jul 2008
    Sted
    Østlandet
    Alder
    53
    Meldinger
    848

Standard BLODPRØVESVAR + Dagbok. Oppdatert 14/11/2008

7 Oktober 2008

Våknet kl 9 i dag etter alt for få timer søvn. Tror jeg fikk 4 timer med dårlig søvn. Hadde store problemer med å sovne i natt. La meg kl 1, som er en ok tid egentlig, men lå våken i timesvis. Hadde en slags varm og uggen følelse i hele kroppen, og en merkelig følelse av at hender og føtter mistet følelsen! Jeg hadde også vondt i magen i hele går kveld, samt i natt. Hodepine, en ekkel kvalm følelse i hodet og i hele kroppen, var også til stede.. Kl 4 sto jeg opp og spiste litt.. Det hjalp, og jeg fikk sove til slutt. Kl 5. I dag er jeg blodtrøtt, svimmel og kvalm, og har veldig vondt i venstre hånd, på toppen av hånden. Det verker.

Ã…ja, med den lille søvnen der kom jeg meg faktisk aldri til timen på Aker i dag. Men det gjør ikke noe. Jeg kan bare ringe dem uansett. Same shit. Ikke at vi hadde fått noe ut av den timen. Prating. Uten løsninger, som vanlig. Jeg er ikke lei meg for at jeg gikk glipp av den timen.

Jaja, fikk iallefall slengt på meg en Holter-monitorering på Asker og Bærum Sykehus i dag tidlig i 10-tiden. Så nå har jeg 20 timer på meg på å "fremkalle" hjertebank av ett eller annet slag. Tviler sterkt på at jeg klarer det. Blir nok en tom måling dette.

Forresten, morgentempen min viste 35.1 grader under armen etter 15 sekunder i dag tidlig. Dvs. en reell temp på ca. 35.6 grader. Det er for kaldt. Alt for kaldt.

- Hvor lenge skal jeg gidde dette opplegget? Noe inne i meg sier at jeg har Hypotyreose Type 2, og at jeg MÃ… ha mer Levaxin og litt Liotyronin for å føle meg bra. Følte meg bra i 10-11 år på medisineringen. Det er godt nok bevis for meg.
    Sist endret av Admin; 10-01-09 kl 14:53 Begrunnelse: Tegn rettet

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn