Vet ikke om noen husker det, men jeg skrev litt her på forsommeren. Har hatt diagnosen siden 2000, sannsynligvis hatt hypo i 10-12 år før det. Har vært stabil til nå, trodde jeg, men utskrift jeg fikk av alle prøvene mine viser at det har svingt veldig. I begynnelsen av året ble jeg sykemeldt og er forstatt ikke i full jobb. Var først veldig lav på 125 mcg daglig, deretter alt for høy på 150 mcg og har nå stått på 125 mcg igjen i 3 mnd. Tok blodprøver for et par uker siden som viste tsh på 0,25 og ft4 på 17 (tsh:0,2-4 og ft4: 9-22). Er ikke helt fornøyd selv, skulle kanskje hatt ft4 høyere opp, men legen er fornøyd og jeg har ikke orket å mase mer om det enda. Skal jeg øke dosen vil vel tsh bli enda lavere og det er vel noe ikke legen liker. Maste meg til en henvisning til aker i mars og har nå endelig fått time 1. september. Merker at jeg blir litt smånervøs for denne timen på aker hos endokrinolog, føler at denne timen på en måte er avgjørende for alt. Hva skjer på en sånn time? Hva er lurt og si? Skal de ha hele historien min om symptomer, plager, doser osv? Er redd jeg ikke husker en brøkdel av det jeg vil si i såfall, så det kan kanskje være greit å skrive ned noe kort og greit som han eller hun kan lese? Jeg tok masse blodprøver hos dem i april, som var normale, skal ikke ta noen nye før timen. Jeg har testet formen litt innimellom og brukt litt mer energi en dag eller to og det fører bare til at jeg blir ekstra utslitt og gjerne sengeliggende i mange dager. Så...noen som har noen tips som jeg kan ta med meg til denne timen?