Viser søkeresultater 1 til 10 av 44
Tråd: Fersking som lurer
Threaded View
-
13-08-08, 17:31 #25
Trenger en eller flere uttalelser
Jeg er en en av dem som har vondt i kroppen. Noen dager er selvfølgelig bedre enn andre, men stort sett er det en lidelse å reise seg fra sittende stilling uavhengig hvor lenge jeg har sittet. Leste postene med tilskudd av D-vitaminer og har fundert litt på det. I midten av juni fikk jeg merkbart mer vann i kroppen enn hva jeg vanligvis har og fikk da forskrevet vanndrivende. Medikamentet har tatt toppen av vannet og holder det i sjakk, og det er her D-vitamin kommer inn i bildet. Jeg tar nå 1 D-vitamin pr. dag samt vanndrivende, 150-200 mcgram levaxin pr. dag (2+3) - Omega 3 og magnesium etter behov.
Jeg tar max dose av vanndrivende Ledox og hvis jeg øker dosen kan jeg ikke gå ut mer
Vil en økning av D-vitamin motvirke vannansamling slik at kroppen etterhvert vil falle tilbake til normalen? Jeg går ikke opp i vekt lenger, men jeg går heler ikke ned uansett hva gjør. Spiser fornuftig, tar vanndrivende, beveger meg og har kostet på meg Bailine behandling. Det siste tar en del av smertene og det er et pluss. Skulle tro at vekten vil bli redusert med vanndrivende
Jeg er ikke stabilisert ennå og resultatet fra min siste prøver sier:
TSH 6.4 (0,20 - 4,0)
Fritt T4 17,2 (12 - 22)
Fritt T3 3,4 (2,3 - 5,7)
S-TRAS 2,3 (<1,0) er sier lab-kommentaren at Tras er positiv og Mb. Graves er sansynelig.
Noen som kan hjelpe meg med å oppklare den kommentarer for jeg trodde Graves kun hang sammen med høyt stoffskifte.~ Scarlett ~
Under opplæring

Svar med sitat
Bokmerker