"I prøvetiden er gjensidig oppsigelsestid 1 måned, regnet fra og med første dag i måneden etter at oppsigelsen fant sted. Etter prøvetidens utløp har begge parter gjensidig rett til skriftlig å si opp an¬settelses¬for¬holdet med den individuelt avtalte oppsigelsesfrist. I begge tilfeller regnes fristen fra og med første dag i måneden etter at oppsigelsen finner sted. For øvrig vises til arbeidsmil¬jølovens regler for oppsigelse.
I oppsigelsestiden har byrået rett til å sette deg til andre arbeidsopp¬gaver enn det som ville fulgt av ansettelsesforholdet. Det omfatter også rett til å frita deg for arbeidsplikt for hele eller deler av perioden på det vilkår at du ikke tiltrer noe nytt ansettelsesforhold eller starter egen virksomhet i den gjenværende del av oppsigelsestiden.

Oppsigelse skjer skriftlig fra begge parter.
Oppsigelse fra arbeidsgivers side skal leveres til arbeidstakeren personlig eller sendes i rekommandert brev til dennes oppgitte adresse.
"

Jeg har ikke fått noen skriftlig beskjed fra noen, jeg. Kun en mail fra byrået om at kunden har ringt og vil avslutte forholdet umiddelbart. Så, skal jeg være pirkete og streng, så gjelder ikke denne oppsigelsen enda, da. Fordi jeg må ha den skriftlig i hende før 1. august hvis den skal gjelde. I mine øyne....