Viser søkeresultater 1 til 10 av 143
Hybrid View
-
21-07-08, 19:33 #1
Jeg fikk beskjed av lege i august i fjor at jeg manglet D-vitamin og måtte ta det. Vel, jeg tok Sana Sol hver dag hele høsten og vinteren, og passet også på å få i meg mat med tilsatt D-vitamin. Tok også influensavaksinen. Men jeg har aldri vært så sjuk av halsbetennelser og forkjølelser en vinter noensinne som det jeg var sist vinter! Var hos legen da jeg hadde halsbetennelse, og han sa at det var den styggeste halsbetennelsen han noensinne hadde sett! Måtte gå to runder med penicillin for å bli kvitt den, fordi jeg første gang ikke fikk utlevert nok medisin fra apoteket, så den blusset opp igjen. Men jeg har altså aldri vært så mye syk som jeg var i vinter! Det virket som om jeg fikk det ene viruset etter det andre og alt av bakterier som kom i min vei, med 4-5 forkjølelser (minst) og disse to rundene med halsbetennelse. Kan det ha noe med det lave D-vitaminnivået å gjøre, mon tro?
Forresten opplever også jeg økende problemer med "gugge" i halsen. Har vart et par-tre års tid nå, og jeg hoster av og til opp klumper. Siden det dessverre er vegg-til-vegg-tepper her jeg bor, har jeg kun tenkt på det som en reaksjon på alt støvet jeg utsettes for. Skulle gjerne hatt tregulv, men jeg har ikke råd til å gjøre noe med det.Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Svar med sitat

Bokmerker