OK.
Da prøver vi å forlange økt dosering med Levaxin først da. Det enkle er jo som kjent også det beste, og hvis det fungerer er jo alt bra!

Det irriterer meg sinnsykt at vi ikke har tilgang til blodprøveresultatene. Jeg kan nemlig ikke forstå hvorfor samboeren min har gått på altfor lav dose i flere år, og det attpåtil ETTER at han har vært inn til legen 2 ekstra ganger for å klage på at han ikke er frisk. Burde det ikke ringe en bjelle hos en normalt oppegående lege da?

Tror nemlig TSH-verdiene har ligget i øvre ende av "normal-skalaen" hele tiden (de har visst sagt noe sånt på legesenteret da han har ringt for resultater). Da er det jo rom for å øke dosen, det har jeg jo lært nå, etter å ha begynt å lese meg opp på dette!
Huff, jeg burde visst ikke latt gubben ta ansvaret for sykdommen sin selv hele tida :( Har dårlig samvittighet her...

Han har stolt blindt på at han har vært "kurert" for hypotyreosen sin, og kanskje mistet mange år med normalt overskudd. Og i mellomtida har vi begge i stillhet vært bekymret over hva for noe annet det kan være som har gjort helsa hans stadig dårligere.