Takk Nora og Reven også for gode svar!

Oppfølgingssamtalen skal jeg ha i morra. Ble utsatt pga min elendige form forrige uke.

I mellomtiden er jeg tilbake på 100% sykemelding. Ringte legekontoret på fredag og spurte hva jeg skulle gjøre, og legesekretæren gav meg sykemelding tvert. Er ikke sikkert legevikaren min er så happy for det, men det bryr jeg meg ikke om akkurat nå iallefall

Du spør om jeg har en fysisk jobb, Nora. Jobben min er vel ikke av de mest fysisk tunge, men den er nok likevel ganske fysisk aktiv. Det er mye aktivitet med undervisning, gudstjenester, kor og dramavirksomhet, skole/barnehageforestillinger, fritidsaktiviteter for barn og ungdom (og 80 fjortenåringer på en gang kan DEFINITIVT kalles fysisk aktivt... Hahaha!! )
Samtidig har jeg også noe kontor- og møtevirksomhet som ikke er så krevende fysisk, men som igjen krever hele min hjerne og gjerne litt til også... Ikke spesielt festlig det heller, når min mentale kapasitet og hukommelse er lik null til tider. " Du skal snakke med organisten ja? Ett øyeblikk, så skal jeg gå inn og hente han, så han får sette over telefonen til seg selv. Du skjønner, jeg husker ikke hvordan jeg gjør det jeg..." Gir veldig godt inntrykk og får god selvtillit da ja... Haha!!
Jobben jeg har nå inneholder stort sett oppgaver som "må være gjort innen..." og det er hele tiden nye ting og nye prosjekter som må ordnes og gjennomføres. Sitter dessverre med veldig liten mulighet til å putle foran dataen i eget tempo, selv om det er en av de tingene jeg kanskje hadde klart akkurat nå, hadde det ikke vært for alt tidspresset.

Etter å ha lest en del her inne, samt snakket med andre i samme situasjon, så tenker jeg jo på om denne jobben rett og slett er for krevende for meg, kanskje spesielt siden dette er ganske nyoppdaget, og jeg fremdeles ikke vet noe om hvordan jeg vil reagere på medisiner og hvordan prøvene og plagene vil utvikle seg fremover. Men vi får se...