Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: forbrenning
-
12-05-08, 17:25 #1
Bruker
- Medlem siden
- May 2008
- Meldinger
- 17
forbrenning
Har en ganske lusen forbrenning, kan ikke spise mer enn ca 1400kcal før vekten går opp, har just begynt på medisiner så håper det hjelper litt på. Det jeg lurer på er om deres forbrenning har blitt bedre etter medisineringen? hvor mye mer kunne dere spise etter dere hadde stabilisert nivåene med medisin?
-
12-05-08, 17:48 #2
Behandling med Levaxin stoppet ikke vektoppgangen min.
Armour stoppet den momentant.
Samtidig økte morgentempen min fra 36 til 36,6 grader.
Er stoffskifteaktiviteten lav klarer ikke kroppen å fyre seg selv når alt sover (untatt stoffskifteaktiveteten)
Mål noen dager med det samme du våkner.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
12-05-08, 19:30 #3
Jeg kan ikke spise mer enn 1000 kcal før jeg begynner å legge på meg, og jeg er "ferdigbehandlet"
dessuten trener jeg mye.
Men nå har jeg kjøpt boken til Birger Svihus "Slank med fedmefaktor" og der er det mat man kan spise masse av, så nå regner jeg med å rase ned i vekt hehe. Ifølge den boken så skjønner jeg hvorfor jeg ikke gikk ned i vekt selv om jeg led meg gjennom mange år med å spise Fiberrik som smakte som sponplater......
-
12-05-08, 19:32 #4Hildemor Gjest
Jeg teller ikke kalorier - men spiser mer og oftere enn før. Dette var nødvendig og riktig løsning for meg for og tape noen kilo. I tillegg måtte jeg kutte en del av sukkerinntaket - da det i motsetning til tidligere begynte og vise seg på vekten.
-
12-05-08, 22:13 #5
Behynte med Levaxin forrige vinter. I fjor sommer presterte jeg å legge på meg slik at det syntes i løpet av 5 dager. Det samme skjedde i jula. Jo, jeg spiste mye mer, men har aldri opplevd noe slikt. Var på en liten 4 dagers ferie nylig og la på meg 2 kilo til tross for at jeg beveget meg mye. Nå mister jeg kiloen etter hvert. Men som sagt, har aldri lagt på meg så fort før. Før i tiden slet jeg med å gå opp i vekt.
-
12-05-08, 22:18 #6
Skal du spise såkalt "steinalder mat", dvs. mye proteiner og lite karbohydrater?
Opprinnelig skrevet av minnie
-
13-05-08, 07:49 #7
Nei, han deler opp matvarene etter hvor mange gram fett man kan legge på seg etter å ha spist 100g av varen. Man kan godt spise mel, men da skal det være bundet i vann for det gir bedre metthetsfølelse, f.eks grøt. Men all slags brød og knekkebrød skal man bare spise hvis man vil opp i vekt.
Her er en link.
http://www.totalgruppen.no/birgerist/hv ... aktor.html
Svar med sitat
Bokmerker