Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Tråd: Måling av FT3
Hybrid View
-
06-05-08, 19:00 #1
Dette er et intressant tema - jeg mener det handler om selve forbrenningssystemet dette.
Joda - jeg ser at "jenta" får i seg svært lite brennstoff, men om hun har det slik som jeg hadde, så øker vekta når energiinntaket øker. Det tok jeg konsekvensen av og levde meget nøkternt. (Det trengs ikke mer).
Jeg må si at jeg tror jeg prøvde alt mulig i den tia, for jeg trodde jo på legene når de sa at dette ikke hadde med stoffskiftet å gjøre.
Alle kosttilskud og dietter og store treningsmengder på lavbluss (puls 130) uten at det hjalp.
Om jeg kunne legge ut en graf fra treningsprogrammet Polar, så viser den tydelig et umiddelbart vektfall på 10kg første 8uker jeg var på Armour, og det fortsatte i langsommere tempo til normalvekt. (179/70kg)
Kroppstempen min var også lav i den tia, og ganske konstant 36 pluss minus 0,1grad - uansett hva dosen var - og jeg slutta jo tilslutt å høre på legen og økte denne - jeg var oppe i 300µg/dag i mange måneder uten at jeg hverken gikk ned eller økte tempen - eller følte meg bedre.
Armour gjør begge deler - for meg.
Og det mener jeg at den thyroxinen som er rett for deg å bruke skal gjøre, uansett hva den/de heter - ellers virker ikke behandlingen du mottar.
Det er også grenser for hvor tolmodig jeg mener man kan innrømme en lege som ikke lykkes i behandlingen av DEG.
Du er tross alt ansvarlig for din egen helse, når alt kommer til alt.
Det er DIN jobb å si STOPP - dette går ikke lenger. Som første reaksjon mener jeg det er helt fint å øke dosen litt for å se. Om ikke det hjelper innen få måneder bør du etter min mening kreve å få prøve en annen behandling, med henvisning til resultater av den nåværende.
Og gjør det FØR du er blitt så kognitivt svekket av feilbehandlingen at du ikke bryr deg ........• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Svar med sitat

Bokmerker