Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
30-04-08, 13:55 #10
ja, når du sier mangel på kompetanse - så synes jeg iallefall det virker som om de ikke er så flinke til å parere den kritikken de får.
og det gir jo ikke akkraut større legitimitet til organisasjonen....
dessuten er det jo merkelig at vi som er litt småaktive i disse forumene knapt vet at de eksisterer?
nei. men for å være litt sleivete(kjenner jeg kommer til å angre i det jeg sier det hehe...men jeg er jo anonym hehe).
vi som har organisasjonsutvikling som heltidsjobb "gidder ikke" å jobbe for slike type organisasjoner(delvis på grunn av lav lønn og delvis pga bedre tilbud i arbeidsoppgaver), og dermed blir jo kanskje utviklingen deretter......(smekk på meg. smekksmekk!)
nei, men for å være litt seriøs: det er jo nettopp litt av grunnen, at hvis en organisasjon er utydelig og liten i størrelse(som denne virker) så er det vanskelig å få høyprofesjonell arbeidskraft der over tid. de som ønsker å jobbe idealistisk har allerede prestisjetunge stillinger i de største organisasjonene hvor visjonene er store og attraktive, og dermed lider jo litt de mindre organisasjonene i sammenlikning....
Lignende tråder
-
Moxa's dagbok - veien til forståelse..
Av Moxa i forumet DagbokerSvar: 11Siste melding: 31-05-10, 08:22 -
Hvordan kommer dere gjennom dårlige perioder?
Av cathrin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 14-05-08, 00:25 -
Hvordan gå ned i vekt med hypothyreose
Av Tor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 36Siste melding: 14-10-07, 16:45 -
Hva frembringer dårlige dager/ perioder?
Av cathrin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 23Siste melding: 28-03-07, 13:51 -
Vit B12 mangel, men ikke mangel på Instrict Factor?
Av sivcath i forumet B-vitaminerSvar: 4Siste melding: 27-05-05, 19:27

Svar med sitat
Bokmerker