Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
26-04-08, 21:56 #10
Denne ser jeg først nå - er sjelden her.
Jeg har jo store problemer med leggkramper. De kommer på mest uventede tidspunkter og særlig om natta.
I fjor tenkte jeg at jeg ville prøve noen forskjellige kosttilskudd og liknende og endte opp med at kalsium virker. 1gram og krampa er borte til neste dag. Prøvde naturligvis magnesium og E og K vitamin og disse hadde ingen effekt på krampene, og heller ingen forsterkende effekt på kalsium.
Så prøvde jeg D-vitamin og det får jeg kramper av !
Jeg målte D vitamin til 100 så jeg skulle ha nok. Jeg prøvde en coctail av de nevnte, og hvis det var D-vitamin i den så fikk jeg kramper - og jeg mener umiddelbart etter doseinntak.
Så prøvde jeg melk og jo - en halv liter på styrten virket på samme måten, og brukte det til nå på nyåret.
Da oppdaget jeg at salt virke enda bedre !
En klype vanlig havsalt fungerte helt fenomenalt.
Så etterhvert når jeg kjenner det minste lugging tar jeg en liten klype, og det må jeg gjøre 3 ganger om dagen.
I tillegg har jeg begynt å bruke salt på maten - noe jeg aldri gjorde før.
Det skal jo være så u-sunt .........• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
nyoppdaget kreft
Av tulla i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 25-02-08, 17:46 -
Er så sinna hele tiden...
Av grynet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 12Siste melding: 03-02-08, 10:45 -
Kreft i skjolbruskkjertelen og arr
Av miss:-) i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 17Siste melding: 09-06-07, 08:15 -
Kreft
Av Stina i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 11Siste melding: 02-05-06, 23:28

Svar med sitat
Bokmerker