Først synes en aning frykt og usikkerhet hos deg - isåfall er den ubegrunnet. Produktet er ganske utmerket og helt lytefritt.

1Grain Armour (60mG) inneholder 38µGT4+9µGT3. Mange tipper hva det tilsvarer i Levaxin, men det blir som å sammenlikne helt ulike størrelser. Har sett alt mellom at 1Grain tilsvarer fra 60 til 100 µG Levaxin, så glem det.

Jeg brukte ogå omkring 150µG Levaxin. Armourdosen min steg og steg - og jeg lot den stige - og var på 4-5Grain siste året, har den i det siste fallt til 3Grain.
Jeg tror ikke du skal sette deg noen faste mål for dosestørrelsen - det er bare noe du må ha for å ha det fint.

Kombibehandling antar jeg er den smidigste overgangen. Husk at Levaxin har en halveringstid på en uke. Gå derfor først ned til en Levaxindose på 50µG/dag i en uke, så starter du med tillegget på et halvt Grain i en uke, så 1Grain.

Armours omstillingsfase er snart over, og det gjelder ikke de lave tablettstyrkene. Bestill 1Grain til å begynne med.

Jeg fant at Vitusapotekene var billigst da jeg startet for noen år siden. Undersøk. Vitusprisen var lenge 400 for 100stk 2Grains. nå er den steget til 450.

Det Nederlandske heter Thyroïdum. http://www.hypomaarniethappy.nl/thyreoidum.htm

Legen din er kapret og overbevist om noe annet - det er fånyttes å prøve en reinkarnasjon.

Argumenter som skal virke er at behandlingen du mottar idag ikke virker tilstrekkelig godt til at du har det bra.
Du bør også påpeke at du er den beste til å bedømme hvilken medisin som virker best på deg - og at du derfor bør ha en valgmulighet.