Helt enig i at man får disse ekstradiagnosene hvis en ikke holder kjeft og avfinner seg med symptomer samt lav ft4 eller lav ft3 eller ikke riktig medisin....
Men dette tv-programmet var for å informee om sykdommen fikk jeg inntrykk av og da ville de ikke skremme folk.

Titt en gang iblandt på kvinneguiden-forumet, noen som husker link dit, det er mange der som tar sin levaxin er er bra. De kommer da ikke hit....det var en sidkusjon om dette en stund siden, en var ikke bra og de andre hadde blitt bra.

Min personlige teori er at de fleste har diverse symptomer som de ikke tilskriver hypothyreosen samt ikke optimal medisinering men har ikke peiling. De godtar sin leges ord på at alt er såre vel tror jeg.
Legen min for eksempel nektet for at vondt i musklene etc etter dosenedgang har noe med levaxin å gjøre. Men det (vondt) var nettopp en av symptomene Kren Dahl listet opp på tven....legen min sier at jeg er alt for opptatt av blodprøvetallene. Betyr vel at alle de andre pasientene driter i å følge med.

nora