Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
05-03-08, 10:30 #3
Var rent tilfeldig at jeg fikk dette med meg, men jeg og reagerte da det ble svart bekreftende på spørsmålet fra programlederen om alle ble bra. Hvis dette er utgangspunktet for "alle" leger, skjønner jeg litt lettere at vi ikke snakker samme språk når vi prøver å forklare at vi ikke har det bra. Jeg syns vel det kun kom "standardsvar" under nettmøtet etterpå også. Selv er jeg syk i dag- sammenlignet med før jeg begynte behandling. Er litt uheldig hvis mannen i gata tror blindt på slike programmer- gjør det ikke lettere overfor venner, familie, kolleger heller. Syns jeg, da! (Hvis jeg fikk med meg alt fra programmet)
Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Noen som har vært på foredrag med Louise Koren Dahll
Av Alice i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 4Siste melding: 24-02-08, 17:50 -
Åpent møte med foredrag av Louise Koren Dahl i Bodø
Av Siriliss i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 0Siste melding: 02-10-07, 18:18

Svar med sitat

Bokmerker