Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
27-02-08, 02:16 #7
Hei

Hildemor skrev:
Jeg vil jo tro at datteren kunne trengt kosttilskudd, men, at det er best å snakke skikkelig med legen om det og ikke la han overse det.Er du sikkert på at det ikke er FT4 verdien du oppgir som FT3 her? I så tilfelle kan ikke jeg se at disse prøvene indikerer noe feil med stoffskiftet. B-12 er innenfor normalen, Ferritin er innenfor normalen (men du kan kanskje spe på med litt jernrik kost).
Legge litt press på situasjonen ville vært bra tror jeg
Det er nok som Hildemor sier en mulighet å få økt inntaket av både jern og b vitaminer gjennom kosten. Jeg klarte ikke å få med meg alderen hennes gjennom hypo hjernen, dessverre.
Er hun ikke litt vel ung til å ha så lav ferritin? Hun har sannsynligvis ikke mensen, selv om det skjer hos en del i den alderen og.
Jeg er vel en av dem som har en viss skepsis til normalverdier på blodprøver. Har vel med at jeg fikk veldig god virkning av b12 tilskudd etter at jeg hadde lest om alt det Nora og n'Finn hadde skrevet om det, og lå selv på 221. Pluss at jeg har slitt ut meg og kroppen i 10 år før jeg fikk utslag på blodprøver angående stoffskiftet. Selvsagt skal man vise forsiktighet. Bådet jern og vitaminer i for store mengder kan virke ødeleggende og gjøre ting verre.Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Datter på 13 år med konstatert lavt stoffskifte
Av evigoptimist i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 10Siste melding: 17-03-13, 06:38 -
Har spiseforstyrrelse og har fått lavt stoffskifte...
Av mia10 i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 8Siste melding: 30-07-11, 15:55 -
Testet for stoffskifte, men legen sa alt så fint ut
Av Julianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 19-05-11, 16:00 -
Datter på 13 år har nylig fått diagnosen lavt stoffskifte, etter 6 år med plager
Av anikken i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 2Siste melding: 03-11-08, 18:14 -
Når jeg nå har fått vite at jeg har lavt stoffskifte...
Av lilly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 05-09-05, 16:24

Svar med sitat
Bokmerker