Side 1 av 2 12 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
    Medlem siden
    Feb 2008
    Meldinger
    22

Standard Viss TPO syneker nå (er 950)

tsh 4,1. (t3 og t4 lav men innenfor referanseområdet).

Er det et dårlig tegn? Eller skal jeg være glad?

Har aldri tatt medisin. fikk barn for 1 år siden, ammer.
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Hildemor Gjest

Standard

Synker anti-TPO ville jeg vært veldig glad. Er den høy - kan du jo uavhengig av de andre prøvene føle deg dårlig. Det er også slik at en del som går igjennom graviditet og i perioden etterpå opplever forbigående lavt eller høyt stoffskifte. Og så normaliserer det seg igen

Hildemor Gjest

Standard

Synker anti-TPO ville jeg vært veldig glad. Er den høy - kan du jo uavhengig av de andre prøvene føle deg dårlig. Det er også slik at en del som går igjennom graviditet og i perioden etterpå opplever forbigående lavt eller høyt stoffskifte. Og så normaliserer det seg igen

Medlem siden
    Feb 2008
    Meldinger
    22

Standard Får ikke begynne på behandling.

THS 4,1 som for 1,5 mnd siden

Anti-tpo 850 sist 950

T3 og T4 fortsatt lavt i referanseområder.
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Medlem siden
    Apr 2007
    Meldinger
    337

Standard

Legen gir deg ikke medisin? Hva begrunner h*n det med?

Medlem siden
    Feb 2008
    Meldinger
    22

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Reven
    Legen gir deg ikke medisin? Hva begrunner h*n det med?
    Må vente å se enda lengre.
    Første prøvene jeg ta hos denne legen, men han har sett resultatene fra den forrige.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Symtomene dine er fasit.
    Det er din kliniske status som er viktig - blodprøver skal bare hjelpe legen til å finne ut hvorfor du har det slik.
    Den skal ikke brukes til å overkjøre din kliniske status - hadde legen min forsøkt seg på noe slikt ..........

Jeg syns du skal avlegge legen ett besøk til, og gjøre det klart for ham at du vil forsøke en lav dose Levaxin i 3 mnd.
    Du står på trygg fagelig grunn - slik status skal behandles.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    121

Standard

Hmm. I min verden er dette å betrakte som sommel.
    Med de antistoffene dine er det bare et tidsspørsmål før det går filleveien med de andre verdiene dine også. Hvordan du har det må jo eventuelt være med på å bestemme om det er noen grunn til å vente på en forverring.
    Vurdert å ta en time hos en annen lege?
    Diagnose lavt stoffskifte og Hashimotos nov 2004. Bruker Levaxin, for tiden 175 mcg/dag

Medlem siden
    Feb 2008
    Meldinger
    22

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Hilma
    Hmm. I min verden er dette å betrakte som sommel.
    Med de antistoffene dine er det bare et tidsspørsmål før det går filleveien med de andre verdiene dine også. Hvordan du har det må jo eventuelt være med på å bestemme om det er noen grunn til å vente på en forverring.
    Vurdert å ta en time hos en annen lege?
    Nå skal det sies at jeg merker svært lite symptomer da. Litt ekstra trøtt kanskje

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Mange tenker nok som deg der. Litt trøtt er til p leve med.
    Litt vatn på gulvet er jo ikke så farlig, men det kan bety at det kommer en oversvømmelse.......
    Med en positive anti-TPO test er det omtrent slik - bare at man vet at det kommer en oversvømmelse.
    Spørsmålet er da om man skal forberede seg litt før den kommer.......
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Side 1 av 2 12 Siste

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn