Jeg ble også behandlet omtrent sånn.
Altså : mer av det samme skulle gjøre det. En annen gang ver det mindre av det samme som skulle gjøre susen.
Verdiene steg og steg, eller falt og falt - men jeg ble ikke bedre, bare verre.
Verre og verre med tiden, uansett doseforhold.

Det endte jo med at jeg begynte å spørre om det ikke fantes noe annet enn Levaxin (Eltroxin)
En dåre kan spørre : hvorfor virker ikke Levaxin, jeg har prøvet alle dosestørrelser ?
Men svar fra behandlende autoriteter ? Nei - det ble for vanskelig....
Og fantes det ikke noe annet ? NEI ! Et rungtende nei fra et samlet korps - det fantes ikke noe annet på markedet.

Men så kom jo de første søkemotorer på internett og det var jo enkelt å fastslå at deres synkrone utsagn var løgn fra ende til ande.

Hva kan man ellers kalle det når dagens eneste etablerte brand utkonkurrerte de daværende brands med svært ufine metoder ?
Kan man forlange at de behandlere man legger sitt liv i hendene på klarer å huske tilbake til 70åra ?

Jeg mener ja, og så er det jo blank løgn at man ikke besitter kunnskaper om andre thyroxinkilder på verdensmarkedet.

Vel - mitt eget tilfelle likner jo ditt og jeg kan ikke la være å gi deg et råd fra min egen erfaring - bytt thyroxinkilde. Finn noe annet - den du bruker nå gjør ikke nok. Den passer deg ikke, er min vurdering.