Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
-
10-02-08, 19:22 #1
Lite gjennomtenkt å spørre om "råd"
Jeg postet et innlegg på forumet på fredag - Under overskriften "Jeg behøver et "råd".
Jeg har etter dette lest meg litt opp i de forskjellige forum-temaene og ser at det var dumt å formulere overskriften på innlegget som "Jeg behøver et ""råd"".
Selvfølgelig forstår jeg at ingen kan gi råd - derfor også råd i gåseøyne.
Jeg har lest bl.a. hva n'Finn skriver et sted:
"Du har sikkert også lest om thyreoideraforeningens påstander om at flere her på forumet anbefaler andre lesere noe.
Vil bare understreke at det har ikke jeg sett noen har gjort, men jeg har sett at det er konstatert diverse om tingnes tilstand".
Beklager at jeg formulerte meg på denne måten
.
Jeg har brukt Levaxin i snart 4 år - livet kjennes fortsatt som en berg- og dalbane
"Vår framtid vil avhenge av i hvilken retning våre kunnskaper fører oss" (Platon)
-
10-02-08, 19:51 #2
Jeg tar sjangsen og henter noe fra egen lever til å uttale meg om dette.
Står det til meg behøver du ikke å beklage barazinga.
Ingen skal vel noen gang være nødt til å beklage en helt normal omgangsform og tiltaleform - bare fordi noen har misforstått sin oppgave i samfunnet og bruker trusler over for noen de ikke liker.
Bla. meg - og jeg tåler det godt, ingen problem.
Ville følte meg verre hvis det samme kom fra noen av dere.
Alle her trenger vi råd og vi vel er ikke her for morro skyld, ikke bare iallfall - vi vil gjerne kommunisere med likesinnede i samme situasjon. Det er ikke forbudt så vidt jeg vet, og heller ikke forbudt å ha det hyggelig tross hverdagen.
Så jeg håper nå at vi heller ikke i fremtiden skal være nødt til å vende og snu på orda før vi skriver.
Har vi ikke talefrihet da ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
10-02-08, 21:56 #3baremei Gjest
Jeg flyttet denne til Diverse-gruppa.
Og nei, du trenger ikke beklage at du spurte. Det er bare å spørre, så får det være opp til en selv å sortere det med sunn fornuft og egen erfaring - og en prat med legen hvis sorteringen ender med noe medisinsk som skal gjøres.
-
11-02-08, 13:49 #4
Takk! Godt å høre fra dere begge.
Råd er ellers noe av det vanskeligste å gi
. Sjelden at vi oppfatter fenomen på samme måte. Derfor er det også så fint at forum som dette finnes - her kan man kanskje finne igjen noe som ligner litt på ens egen situasjon.
Takk begge. Bra at du flyttet denne tråden - baremei - temaet hører bedre hjemme under Diverse.
-barazinga-Jeg har brukt Levaxin i snart 4 år - livet kjennes fortsatt som en berg- og dalbane
"Vår framtid vil avhenge av i hvilken retning våre kunnskaper fører oss" (Platon)
Svar med sitat
Bokmerker