Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
-
17-10-07, 01:08 #11
http://www.forskning.no/Artikler/2007/s ... 0701945.99Det er klart at miljøfaktorer spiller en viktig rolle for utvikling av autoimmune sykdommer og allergi, men det er også en stor grad av arv involvert.
Står mye om Cøliaki i denne artikkelen. Samt trolige likhetstrekk/sammenhenger mellom autoimmune sykdommer og allergier (noe jeg har antatt lenge....)."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
17-10-07, 18:33 #12
Sollid fikk midler via cøliakiforeningens søknad om forskningsmidler fra Extra. det står litt om det på ncf sine sider og videre link derfra.
-
08-02-08, 15:48 #13
Jeg spør lenger oppe i tråden om man kan bruke cellegift mot autoimmunitet. Og det kan man visst... Bl.a. mot MS. Men jeg leste i et ukeblad i går at hvis man hadde gjennomgått en cellegiftkur (det var i dette tilfellet ei kvinne på 30 år), så kunne man aldri gjøre det igjen - ikke om en så fikk kreft.
Siden det var i et ukeblad, så vet jeg ikke om seriøsiteten i dette, men kvinnen som stod frem burde jo vite hva det handler om."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
anti-tpo = antistoffer som angriper kjertelen eller?
Av gutt_81 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 0Siste melding: 02-01-08, 12:46 -
Litt om meg selv
Av VIFkongen i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 19-08-07, 11:26 -
Thyreoditt? Er det en sykdom i seg selv?
Av sunny i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 19Siste melding: 05-04-07, 11:35 -
Er så stolt av meg selv atte....
Av lailabye i forumet Manglende ork til husarbeid og personlig hygieneSvar: 2Siste melding: 06-11-06, 19:44 -
Presenterer meg selv
Av grynet i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 17-04-06, 21:33
Svar med sitat
Bokmerker