Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Lena, Toten
    Meldinger
    219

Standard

Dette har jeg hatt i lang tid nå. i allefall 2 år og det er kjempeslitsomt.. Spesielt nå da. nå er jeg så sliten at jeg bare gråter på kvelden bare samboeren sier noe til meg. Han tok seg fri fra jobben i går for å være hjemme med ungen mens jeg sov. Sover så utrolig dårlig også selv om jeg har verdens snilleste unge som sover hele natten. kl 22-0850. så kan ikke klage på det...

Hu på aker sa at litohyroninen skulle hjelpe på humøret så vi får se.

Medlem siden
    Jun 2007
    Sted
    Telemark
    Meldinger
    287

Standard

Hei Grynet
    Jeg står selv på kombinasjonsbehandling m/levaxin/Liothyronin. Synes det har virket positivt på min psyke. Er ikke så nætrtagende lenger. Håper det vil virke sånn for deg, også. Tipper at du også sliter med dårlig samvittighet og følelse av ikke å strekke til? Dette er iallfall vanlig ved kronisk sykdom. Under emnet "Diverse" har jeg lagt "Mestring ved kronisk sykdom". Det kan være verdt å lese. Skjønner har du snakket med mannen din om hvordan du har det? Er han forståelsesfull overfor sykdommen din, og får du nok avlastning?
    enkelte sykehus har mestringskurs for pasienter med hypothyreose. Jeg har nettopp gått på et slikt, og det var mye nyttig å lære der

Medlem siden
    Jun 2007
    Sted
    Telemark
    Meldinger
    287

Standard

Skrev feil i mitt forrige innlegg. Artikkelen om mestring ligger på "Lavt Stoffskifte" 16/10 2007

Side 2 av 2 Først 12

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn