Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
    Medlem siden
    Jan 2008
    Meldinger
    116

Standard Kvalm av levaxin?

Begynte på tirsdag, 25mg, men er sååå kvalm.
    Er dette vanlig bivirkning? Merker også økt matlyst og strømninger i ene arma. Flere som har bivirkninger?

Er livredd for å gå opp i vekt av disse pillene da jeg har 8 kg mer enn jeg trenger.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Kvalmen kan heller komme av at du har så lavt stoffskifte for tia.
    Det tar minst 3 uker før den medisinen du spiste idag begynner å virke.

Eller har du fått omgangssjuken da ?
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Gjest

Standard

Mener ikke å overta tråden din altså, men kan jeg spørre om en sak siden du/dere har nevnt vektøkning her en del ?

Er det et faktum at man legger på seg av Levaxin når man må øke dosen ? At man vil legge på seg uavhengig av trening ? Jeg vet det er mange som sliter med vekten som har lavt stoffskifte, men jeg har heller hatt det motsatte. Har lagt på meg noe de siste månedene- etter jeg gikk fra 25 microgr. til 50, men jeg tør ikke tenke tanken på at jeg skal få ordentlig fedme !
    Jeg mener ikke fornærme noen , for jeg forstår at det ikke kan være lett å slite med vektproblemer, men jeg er egentlig fornøyd med vekten jeg har

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Alle innlegg er velkommne her på forumet Celine.
    Vi er så rotete i hue alle man at vi er nødt til å være litt romslige og tilleater digresjoner og tilleggspørsmål og opplysninger i større grad her enn i andre fora.
    Ikkesant baremei ?
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Gjest

Standard

Det var enda godt å høre

For å svare på spørsmålet i tråden, så har jeg aldri merket noe kvalme av Levaxin, men så går det så opp og ned med om jeg er kvalm, svimmel eller ei, så jeg vet neimen ikke hva det direkte kommer av :/ Om det er et blodtrykksfall i ny og né eller ikke.. Tror ikke det altså

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Akershus/Telemark
    Alder
    49
    Meldinger
    539

Standard

Når jeg begynte med Thyrax (nederlandske versjonen av levaxin) så våknet jeg hver morgen med hodepine og kvalme. Etter at jeg tok medisinen så ble det bra. Dette har nå gitt seg. Antaklig så trenger kroppen litt tid til å være tilfredsstilt med at den plutselig får bra med hormoner igjen :-)

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Je var ikke kvalm men det kan være at du er det i en overgnagsperiode.
    Hvor stor dose begynte du med, og hva var dine prøvetall? TSH, ft4 og antistoffer og ft3?
    Ble dettatt andre prøver, slik som B-12 og ferritin og vitamin D? kalsium og PTH?

nora

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn