Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
08-01-08, 10:37 #1
Bruker
- Medlem siden
- Jan 2008
- Sted
- København, Danmark
- Meldinger
- 3
Hvor fås liothyronin uden for Danmark
Jeg har i mange år ud over Eltroxin (TS4) 225 mikrogram/dag også taget Liothyronin (TS3) som tilskud - som regel 10-20 mikrogram dagligt.
Jeg lider ud over for lavt stofskifte som følge af Lithium medicin også af bipolar psykose (maniodepressiv psykose), og i begyndelsen var effekten af liothyronin dramatisk. Jeg kunne sågar ophøre med al anti-depressiv medicin og følte mig rask for første gang i 30 år. Siden aftog effekten desværre en del, og jeg er tilbage i antidepressiv og forebyggende behandling for min sindslidelse og naturligvis mit lave stofskifte, men jeg har som sagt i flere år indtaget Liothyronin som tilskud til Eltroxin.
Nu er de danske endokrinologiske læger/hospitalsafdelinger imidlertid ophørt med at udskrive Liothyronin. Liothyronin har ingen effekt, siger de. Jeg mener noget ganske andet. Jeg har desværre ikke mere Liothyronin tilbage, og jeg er blevet træt og uoplagt - sliten hedder det vist på norsk. Jeg har imidlertid læst på nettet, at T3-hormonet kan købes i Europa - i England vist nok. USA dur ikke, for så er medicinen ulovlig at købe online.
Er der nogen af jer, der ved hvor Liothyronin kan købes? Jeg har ganske vist hørt at Armour Thyroid (naturligt TS3) fås i Danmark på ét apotek, men jeg vil helst ikke begynde at eksperimentere, hvis jeg kan blive fri.Med venlig hilsen
Kirsten, Danmark

Svar med sitat
Bokmerker