Viser søkeresultater 1 til 10 av 112
Threaded View
-
03-01-08, 16:37 #14
lavt stoffskifte og leddsmerter
Hei.
Nå er jeg så sliten at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. :-(
På tirsdag skal jeg til legen igjen, og skal spørre om å få ta nye blodprøver. Det er bare det at jeg er deprimert i tillegg, å fikk ikke frem noe sist jeg var hos legen.
Jeg har hatt en noenlunde stabilt stoffskifte, men nå er jeg redd det er på tur igjen.
I tillegg blir mageproblemene mine verre og verre. I det siste har jeg bare "grøtet" avføring som alltid flyter (Unnskyld detaljene) og går ikke opp i vekt, tross ganske stort matinntak. Jeg har prøvd å gå litt opp i vekt, etter ønske fra de rundt meg, men klarer det ikke. Men går heller ikke ned lenger.
I tillegg har jeg fått mer og mer hodepine. For 5 dager siden begynte jeg å få vondt i venstre håndledd. Dette holdt seg til bare det stedet til i dag. Nå verker jeg i hele venstre side, mest i håndledd og hofte. Det stråler nedover i foten. Merker ingenting på høyre side. Har leddsmerter noe med det lave stoffskiftet å gjøre?
Nå er jeg så fortvilet at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg:(
Vildemor
Lignende tråder
-
Dårlig holdning av det lave stoffskiftet?
Av Vår i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 14Siste melding: 27-03-10, 07:44 -
Det lave stoffskiftet ikke har slått ut enda?
Av Marielle i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 09-03-10, 10:08 -
Når dere er slitne eller utmattet...pga stoffskiftet
Av Marina73 i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 4Siste melding: 26-04-08, 21:40 -
Når får man komme til endolkrinolog?
Av Hsn i forumet Hos legenSvar: 8Siste melding: 19-02-07, 14:12 -
Kan laft stoffskifte komme og gå?
Av dolla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 10-01-07, 22:09

Svar med sitat
Bokmerker