Side 2 av 3 Først 123 Siste
Viser søkeresultater 11 til 20 av 26

Tråd: Til Sigrid :)

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Lena, Toten
    Meldinger
    219

Standard

Nå har jeg vøri på aker og snakket litt med dama.. Får ikke gjort så mye pga graviditeten, men verdiene mine var fine og jeg skal få ny time i august.. og etter at jeg har født.

Nevnte deg og dine verdier og hun sa du absolutt måtte øke dose.. tsh din skal ligge så nærme 1 som mulig. min lå nå på 0.93 og det var veldig bra.

tok noen flere blodprøver i dag og... MORSOMT....

Om jeg var deg så ville jeg bedt om en henvisning til Aker pga du har stoffskiftet og at du har mistet flere ganger. da kommer du nok fort inn.

Håper du har det bra ellers.

Gry

Medlem siden
    Apr 2007
    Meldinger
    94

Standard

Jeg har allerde økt dosen for to uker siden, men det tar jo litt tid før den er på det ønskelige nivå. Min TSH har på disse to ukene gått ned fra 8,1 til 4,2, så jeg skal bare fortsette på 50mcg daglig. Det er jo farlig å bli for lav også. Min Endokrinolog var veldig fornøyd med nedgangen. Skal ta nye blodprøver neste uke.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Lena, Toten
    Meldinger
    219

Standard

Hei Sigrid

Hvordan er formen om dagen? Selv har jeg begynt og jobbe litt 40% foreløbig. Skal tilbake til legen 15 mai. 20 mai skal jeg 1 uke til Italia.. Får håpe jeg orker og dra på litt sightseeing og slikt.

Du får ha en riktig god helg

klem Gry

Medlem siden
    Apr 2007
    Meldinger
    94

Standard

Hei!

Så heldig som skal til Italia! Har vært mye i Italia selv. Hvor i Italia skal du?

Formen er for det meste bra, men er mye trøtt. Er fremdeles sykemeldt, men skal vel tilbake på jobb om et par uker.

Hvordan er formen din? Kjenner du mye til graviditeten?

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Lena, Toten
    Meldinger
    219

Standard

Jeg og svigermor reiser til Verona i 1 uke, skal en tur til Garda sjøen og til Venezia. Skal bli kjempedeilig og gleder meg masse. får bare håpe formen holder seg oppe og at jeg orker og dra på sighseeing etc.

Tenker endel på toxoplasma eller hva det heter. men får bare være litt forsiktig

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Ønsker deg en riktig god tur.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Toxoplasmose får man fra infisert kattemøkk såvidt jeg vet...eller?

Medlem siden
    Apr 2007
    Meldinger
    94

Standard

Toxoplasmose er en parasitt som smitter gjennom katteavføring, rått kjøtt, upasteurisert melk og ost og grønnsaker og frukt som ikke skylles godt.
    Sjansen for å bli smittet i Norge er liten, men større i sydligere strøk.

Du må passe på at alt kjøtt du spiser er gjennomstekt og ikke rødt. Jeg ville også unngått salater og vært nøye med håndhygienen. Da er du trygg.
    Håper du får en fin tur!

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Lena, Toten
    Meldinger
    219

Standard Til Sigrid

Hei. hvordan går det med deg??

Har du født ennå?

Gutten min 6 uker gammel idag. Begynt og smile og greier. Han er kjempeflink. Sover masse, spesielt om natten.

[/img]

Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    sverige
    Alder
    53
    Meldinger
    185

Standard

lurer fält jeg også på hvordan det står til med sigrid.

Side 2 av 3 Først 123 Siste

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn