Viser søkeresultater 1 til 10 av 226
Tråd: Operert for graves -94
Threaded View
-
07-12-07, 16:46 #11
Takk for respons dere.
Hei
Er 100 µg Levaxin det du alltid har tatt, eller har du redusert for å begynne med Lio?
Jeg ville gitt det litt mer tid, du skriver jo at du har mer energi, mer stabilt humør, da mener du vel etter at du har begynt med Lio?
Og T3 finnes ikke på de nye skjemaene, eller har jeg misforstått? Skal de slutte med å ta den da, eller?
Trappa ned 25 mg lev om dag(175 i uka) da æ begynte på lio, det gikk jo ikkje så æ øka sjøl opp igjen til 100 mg lev. ennu e æ ikkje oppe på det æ va da æ starta med lio (150*5 og 125*2) trur dokk tsh blir ikke målbart vess æ fortsatt øke litt til? angående t3 prøven så fantes den ikkje lengre på blodprøvearkene fra unn
Sa i fra på labben at æ spiste lio å hadde behov for å vite verdien, men ingen prøve har blitt tatt
Angående symtomer så har æ en del muskelverk/veikhet, vonde senefester i fingerledd og knær , hofter, ankler, diffust i nakke som æ trur forårsake hodepine. Ellers så bær æ bestandig på en stor "kasserolle" under jumper`n, (blir bedre vess æ kutte ut sukker, hvetemel og gjær) innbildning
Ja, ja ellers så veksle æ mellom kjapp og treig mage med diffuse magesmerter, blir fort tappa må fordele energi, men gud kor godt å bare ta laus. Sånn alt i alt så e det myyye fremgang å spore, kanskje æ skulle holde igjen en stund til, rom e ikkje bygd på en dag, eller hur.
Lignende tråder
-
Dere som er operert! Bergen eller Stavanger? Hvor er de beste kirurger?
Av irina i forumet OperasjonssalenSvar: 4Siste melding: 13-11-11, 09:25 -
Operert for kreft
Av Tuppelura i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 12Siste melding: 10-08-10, 19:56 -
Jeg ble operert i to omganger
Av Idea i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 2Siste melding: 09-08-10, 15:58 -
Jeg ble operert for tre uker siden.
Av ANNEM i forumet OperasjonssalenSvar: 3Siste melding: 26-03-10, 16:14 -
Operert.....
Av Hege i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 12Siste melding: 12-08-05, 08:40

Svar med sitat

Bokmerker